Siteul tvr.ro foloseste cookies. Continuarea navigarii pe acest site se considera acceptarea politicii de utilizare a cookies. Afla mai multe accesand POLITICA COOKIES
Umorul românesc aduce TVR 2 în topul primelor 5 televiziuni din România
Sâmbătă, 04 Noiembrie 2017
Vineri seara, telespectatorii TVR 2 și-au amintit cu nostalgie de inconfundabilul Puiu Călinescu, unul dintre cei mai iubiți actori comici ai scenei, micului ecran şi filmului românesc.

Cel de-al cincilea episod din „Gala Umorului” a clasat TVR 2 vineri, 3 noiembrie 2017, pe locul cinci între cele mai urmărite televiziuni, la nivelul publicului comercial, în intervalul orar 20.00 - 20.48.

„Gala Umorului”, emisiune ce pune în valoare extraordinara Arhivă a Televiziunii Române, a adunat în fața micului ecran zeci de mii de români care au savurat momentele umoristice de neuitat cu Puiu Călinescu, printre care „Idolul nr. 1”, „Saramură”, „La oficiul forțelor de muncă”, dar și cel mai apreciat, „În gară”. TVR 2 a înregistrat un rating* mediu de 1% și o cotă medie de piaţă** de 2,9 (Urban 18-49).

(w640)

Minutul de aur al ediției s-a înregistrat la ora 20.46, când peste 100.000 de români râdeau cu poftă urmărind emisiunea TVR 2 (rating 2,3%, share 6,1% la nivel Urban 18-49).

În fiecare vineri, de la ora 22.10, telespectatori TVR 2 se întâlnesc cu tinerii actori Diana Cavallioti și Dragoș Huluba pentru momentele „de aur” ale divertismentului românesc de televiziune, păstrate în Arhiva TVR, dar care vor pune în pagină și scheciuri cu "umor la zi”. Fiecare ediție a actualului sezon este dedicată unui mare actor. În următorul episod, vineri, 10 noiembrie 2017, „Gala Umorului” propune înregistrări de neuitat cu Florin Piersic.

*Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din universul targetului analizat.

**Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).