Carte şi critică literară la „Mic Dejun cu un Campion”
vineri, 09 septembrie 2022
Sub genericul „Dacă doriţi să revedeţi...”, Daniela Zeca-Buzura invită telespectatorii TVR 2 sâmbătă, 10 septembrie, de la ora 10:00, la o întâlnire cu scriitoarea Andreea Răsuceanu.

Andreea Răsuceanu a cunoscut, încă de la debut, succesul, deşi ne avertizează şi că: „Scrisul presupune multă singurătate…’’. Scriitoare și critic literar, membru al Uniunii Scriitorilor din România şi al PEN Club România, Andreea Răsuceanu este autoare a mai multor volume bazate pe metoda geocriticii. Pentru prima ei carte, „Cele două Mântulese”, o versiune a tezei de doctorat, a fost nominalizată la premiile „României literare”, ale Uniunii Scriitorilor din România și la Marile Premii Prometheus, secţiunea Opera Prima.

Andreea Răsuceanu este, în egală măsură, un critic literar care-şi ia foarte în serios meseria, fiind autoarea mai multor volume bazate pe metoda geocriticii. Recomandarea de lectură de astăzi cuprinde două titluri ale invitatei din platou: „O formă de viaţă necunoscută”, apărut în 2018, volum selecționat la Festivalul Primului Roman de la Chambéry /Franța, despre care s-a spus că e una dintre cele mai importante și mai provocatoare cărți publicate în ultimul deceniu. Al doilea titlu este „Vântul, duhul, suflarea”, cel mai recent apărut pe piaţă, în 2020, la editura Polirom.

Producător: Ileana Ploscaru Panait.

• 20:52
    Live stadion
    Transmisiune directă
  • 21:00
    Campionatul Mondial de Fotbal Qatar 2022
    Fotbal * * Serbia-Elveţia Transmisiune directă-Stadion Ras Abu Aboud Comentator: Emil Hossu Producător : Daniel Chican /Horatiu Rusu
  • 23:10
    Ora de Stiri
    (+ Sport ) Transmisiune directă
  • 23:50
    E vremea ta!
    Prezintă: Cristina Soare şi Andrei Bărbulescu E vremea ta să primești date despre timpul probabil, climă, mediu și alte domenii conexe. Vei afla informații de la specialiști, curiozități, sfaturi utile și previziuni astrologice și vei ști cum îți influențează viața starea vremii. Redactori: Laurenţiu Mandu, Cristina Dănilă, Adrian Bănută, Mirela Goldic, Claudia Nicolau şi Roxana Iordache Producători : Raluca Brumariu
  • 00:00
    Ora Unirii
    Producător: Diana Pascal Redactor: Nicolae Cozma